loading...
عکس مختلف
سعید بازدید : 0 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
یه حساب تو دلتنگی هات برام باز کن شاید برنده کل دلتنگی هات شدم ! ای غصه مرا دار زدی خسته نباشی / آتش به شب تار زدی خسته نباشی ای غصه دمت گرم که در لحظه ی شادی / با رگ رگ من تار زدی خسته نباشی . .. امشب دلم از آمدنت سرشار است / فانوس به دست کوچه دیدار است آنگونه تو را در انتظارم که اگر / این چشم بخوابد ، آن یکی بیدار است ! ۱ ۲ ۳ ۴ هزار هزار قطاز قطاز پاییز و بهار دیوونه وار تو لاله زار تو بیشه زار مثل بهار بالا بری پایین بیای دوستت دارم دیوونه وار ! چشات دیگه از من خسته و سیره / اما هنوز چشمای من اسیره فقط بدون که این دل شکسته / منتظره بگی واست بمیره . . . هر کسی را نه بدان گونه که « هست»، احساس می کنند بدان گونه که « احساسش » می کنند ، هست اگر دارم دلی فدای دوست میسازم / دراین دنیای بی حاصل به لطف دوست میسازم . . . سر و پایت طلا باشه گل من / وجودت بی بلا باشه گل من به غیر از من اگر یاری بگیری / الهی بی وفا باشه گل من ! قلب ها شیشه های احساسند ، تقدیم به وجودی که احساس قلبش منم . . . همیشه این واسم سوال بود که عشق چیه؟ اما الان با تو به زیباترین جواب رسیده ام . . . سه نوع گل داریم : یکی تو خونه ، یکیتو گلخونه ، یکی داره اس ام اس میخونه ! در شیارهای قلبم به دنبال کدامین عشق می گردی ؟ عشق من در آینه ای است که هر روز به آن می نگری . . . به سلام ها دل نمی بندم ، از خدا حافظ ی ها غمگین نمی شوم دیگر عادت کرده ام به تکرار یکنواخت دوری و دوستی خورشید و ماه .. . خدایا طاقت هجرش ندارم ، تو میدانی که او را دوست دارم شده در زندگی لیلای عشق م ، و من مجنون عشق ش در دیارم افسار دلم دست خدا بود چنین شد / ای وای اگر دست خودم بود چه می شد ؟ مقصود دلم مهر و وفا بود چنین گشت / گر مقصود دلم جور و جفا بود چه می شد . . . ؟
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اس ام اس های قسنگ تون را به این شماره ارسال کنید ‏***09388413104***
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 10
  • بازدید کلی : 89